دلشکسته







نويسندگان



آثار تاريخي يك عاشق



دوستان عاشق تنها



دوستان عاشق



وضعیت من در یاهو



آمار وب



طراح قالب:



موزیک و سایر امکانات





تقدیم باعشق

تقدیم باعشق

 



نظرات شما عزیزان:

SaeiD
ساعت22:37---20 تير 1392
پاسخ:سلام زهراجون خوبی؟زهرا خوشم اومد.کجابودی چرا کم پیدایی؟گفتی آهنگ وبم پخش نشد؟نه پخش میشه یبار باموزیلا فایرفاکس امتحان کن.زهرا کد وبلاگمو براچی کپی کردی خفت میکنم کچل.آهنگ وبت پخش نشد
پاسخ:من کدوبلاگ شماراکپی کردم کدوم کد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟نمیدونم چراپخش نمیشه آهنگ شماهم پخش نشد


amir55
ساعت2:42---5 خرداد 1392
پاسخ:چیه چی شده؟؟؟!!!

amir55
ساعت22:10---1 خرداد 1392



اين سکوت سنگين تو سر به سرم مى گذارد …


ادامه اش بدهى ، عاشق تر مى شوم
پاسخ:عاشقترازهمیشه میشم


SaeiD
ساعت21:09---30 ارديبهشت 1392
برا وبلاگ توام آهنگ میذارم.بعدش نخواستم نیا چت قهرم باهات اومدی چت جوابم نمیدی

نیادیگه ناراحتم کردی بخئا
پاسخ:اخه من کی امدی وج ندادم اصلانیومدم بخدا


Ali
ساعت13:48---30 ارديبهشت 1392
آجی کدا گذاشتم اما حالا باید چیکار کنم؟؟؟؟روش اسم نوشتن همراه ماوس را بهم بگو عزیزم!!!!!!پاسخ:گفتم که کدی که دادم آخرقالبت بزار
پاسخ:تو وبلاگم کد حرکت موس هست انتخاب کن وارد سایت میشی سمت چپ سایت از بالا تا پایین نگاه کن نوشته حرکت متن دنبال موس انتخاب کن وارد صفحه میشی بالای کد متنتو به انگلیسی بنویس بعد روی دریافت کد کلیک کن کدموردنظرمیاد کپی کن ببر تو وبلاگت قسمت تنظیمات وبلاگ قسمت کدهای اختصاصی بزار...


نازی
ساعت17:44---29 ارديبهشت 1392
سلام عزیزم چ گل قشنگی وبت مثل خودت عالیه به منم سربزن
پاسخ:مر30فدات مهربون،عزیزم آدرس ندادی که چطوربیام؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟


SaeiD
ساعت12:07---29 ارديبهشت 1392
عزیز دلم نزدیک هشتادتا نظردادی خستم کرده بودی دیوووووونه.ممنون که نظر گذاشتی عزیزم

چشم عزیزم آره بی لیاقت نامردی کرد منو داد به بادداد همش به پاسگاه میرم میام خدا کنه به دادگاه ندن.آبجی جونم من خواهر ندارم یدونه داداش دارم که دوسال ازم کوچیکه یدونه هم خواهر دارم که تویی. بگوهاااااااااااا
پاسخ:این عوض تشکرته کچل،اون بی لیاقت فدااااااااااااااااااات بشه خوشحالم که داداشی مثل تودارم،من گفتم هنومعلوم نیست توکلم بخداهست


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






[+] نوشته شده توسط زهرا در 11:41 | |



کد